Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om ze in de best mogelijke staat bij u af te leveren. Soms komt het echter voor dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt of dat er iets anders gebeurt waardoor u een garantieclaim kunt indienen. Volgens de Europese wetgeving zijn wij verantwoordelijk voor elke niet-naleving binnen twee jaar na levering van de goederen. Mogelijk hebt u aanvullende rechten op grond van de Nederlandse wet.
U dient binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen als u een defect in het product ontdekt of zou ontdekken. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. In sommige gevallen is een periode van meer dan twee maanden acceptabel.
Als u op tijd contact met ons opneemt, zorgen wij voor gratis reparatie of vervanging.

Klachten

Er is altijd de kans dat iets niet gaat zoals gepland. Wij raden u aan om eventuele klachten eerst aan ons te melden door een e-mail te sturen naar info@bespareninhuis.nl. Mocht dit het probleem niet oplossen, dan kunt u uw geschil voor bemiddeling aanmelden via Stichting WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 kunnen EU-consumenten ook klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht niet elders in behandeling is genomen, staat het u vrij om een ​​klacht in te dienen via het EU-platform.